Thursday, January 28, 2010

Nový směr ?

Tentokrát si švihnu update v češtině, jelikož to stejně pro zahraniční hráče nemá žádnou hodnotu. Jde o to, že tenis už fakt ne a to z jednoho prosýho důvodu: nedostatek času! K tomu, aby člověk měl nějaký profit na tenise, potřebuje mít hráče pořádně nakoukané a bejt seznámen s jejich aktuální formou na jiný bázi, než výsledkový.
Proto jsem se rozhodl, že v případě zájmu bych tento blog využil jako moji statistiku na U/O v NBA. Ano, jedná se o sázení under/over! Na tuto myšlenku mě dovedlo několik faktorů. Bude k tomu potřeba vstoupit do řeky neznámé (z mého pohledu) a zaregistrovat se u Synot tipu, což jsem provedl včera. Překvapila mě ubohost této registrace, kde musím čekat několik dnů, než mi pošlou nějakou kartičku, přes kterou se to pak pořesí...oh-lala!
Takže pokaď jsi to dočetl až jsem, tvůj zájem o sledování tohodle blogu asi trvá, řekl bych, že sem nikdo nechodí, takže pokud by se někdo chtěl chodit kochat tipama a stats na NBA, tak ať mi tu nechá vzkaz. Jinak nemá cenu pokračovat v tomdle blogu. Ať se daří, howgh!

No comments:

Post a Comment